Sărci

Peste 50.000 de vizionări în campania „Hai, citeşte!” de Ziua Cărţii

Diverse-c
25 Aprilie 2017 ⋅

În săptămâna 17-23 aprilie, înainte de Ziua Internațională a Cărții, editura Nemira împreună cu agenţia Next Advertising, au desfășurat campania de promovare a plăcerii lecturii și de încurajare a cititului Hai, citește!

“Hai, citește!” este o campanie de încurajare a lecturii de către prieteni pentru prieteni, în care i-am invitat atât pe cititorii Nemira, cât şi pe scriitori şi bloggeri să promoveze lectura printr-un scurt video cu ei citind dintr-o carte preferată.

Câteva zeci de oameni au împărtășit câteva cuvinte dintr-o carte și i-au încurajat pe cei din jur să citească. Prin vizionările și aprecierile filmelor postate, mesajul campaniei a ajuns la peste 50.000 de oameni.

Le mulţumim tuturor partenerilor şi prietenilor pentru entuziasmul lor şi pentru ajutorul oferit în a transmite mesajul către cititori. Scriitori, jurnalişti şi bloggeri au acceptat invitaţia noastră, printre care: Alexia Udrişte, prietenele noastre de la BookaholicSvetlana CârsteanCristina OţelIrina CiteşteLaura FrunzăIulian Tănase, Andreea de la BookblogIoana Bâldea Constantinescu, criticul de film Cristi MărculescuOvidiu Eftimie, Nona Rapotan de la Bookhub, Ionuţ Foltea de la Times New Roman, un duo cu Ema Cojocaru şi Răzvan ZamfirescuAntoinette WornikAna Veronica MirceaCel mai bun tatăTati CiteşteBooklettaConstantin PişteaRuxandra Predescu, 4arteAna NicolescuLavinia BălulescuBlog în tandemAlex Ştefănescu  şi mulţi alţii.