Recenzie: Johnny Depp - Omul din spatele măștilor de Thomas Fuchs

Editura: Editura Publica (Victoria Books)

Anul apariției: 2015

Goodreads: 3.86

„Plătise Johhny Depp vreodată pentru sex?

(Nu. Oricum, dacă ar fi făcut-o, nu le-ar fi spus.)”

Ar fi o minciună sfruntată să spun că nu mi-a plăcut sau că nu îmi place de Johnny Depp.

Acum, să fim sinceri, ce copil nu ar fi fascinat de Căpitanul Jack Sparrow? De atunci, am continuat să îl urmăresc. E incredibil cum a reușit să așeze totul ca și cum așa ar fi fost menit să fie, însă doar el poate spune cât de multă muncă a implicat fiecare pas din cariera sa. Voiam de mult să citesc ceva care să îmi demonstreze faptul că dincolo de actorul extraordinar se ascunde un om complex, de o inteligență deosebită, cu un caracter inconfundabil și cu o personalitate puternică. Dorința mi-a fost îndeplinită când am pus mâna pe cartea de la Editura Publica.

Thomas Fuchs este cel care face o cercetare amănunțită asupra omului Johnny Depp. El descrie în cartea sa nu numai viața acestuia, de la naștere și până în momentul de față, de la cele mai minore amănunte ale existenței sale până la cele mai importante, dar aduce un aport interesant de informație. Scopul autorului pare să fie dorința de a-i demonstra cititorului că marele actor, cunoscut încă din tinerețe, că personalitatea lui Johnny variază în funcție de felul în care acesta trece prin viață, în funcție de etapele maturizării sale.

Este foarte interesant de observat felul în care se realizează trecerea de la un personaj la altul și cum asupra fiecăruia dintre ele Johnny își pune amprenta pentru ca totul să fie însuflețit. Astfel, fiecare rând din scenariu devine o replică adevarată, iar personajul ajunge să fie real, să prindă viață și să își îndeplinească scopul, asta doar prin intermediul actorului dedicat.

„Când a văzut primele scene cu excentricul și ciudatul Jack Sparrow, șeful Disney a crezut că echipa sa de filmare vrea să saboteze compania.”

Cartea lui Thomas Fuchs este un studiu amănunțit asupra vieții unei personalități care a făcut istorie prin intermediul personajelor interpretate, prin felul în care a ales să privească viața și să se facă remarcat, prin cine este el dincolo de toate măștile afișate în public, cine este adevăratul Johnny Depp.

Mulțumesc mult editurii pentru volum!