Recomandare: 17 romane și serii pentru Valentine's Day

12 Februarie 2017 ⋅

Indiferent dacă ești singur sau dacă ai pereche, de Valentine's Day se obișnuiește consumul ridicat de dulciuri și momente romantice. Așa că permite-ți să te delectezi cu una dintre cărțile romantice din lista de mai jos, cu muzică bună și cu orice altă idee năstrușnică mai ai pentru această zi!

#Înainte să te cunosc (recenzie: aici)

Dacă ai avut vreun dubiu despre cât de mult trebuie să te lași impresionat de o carte, ei bine, aici toate aceste idei dispar ca prin magie. Înainte să te cunosc oferă publicului o poveste de dragoste incredibilă, care te lasă fără suflare și care îți oferă puterea de a te evapora din lumea reală, fiind teleportat în povestea de dragoste dintre   Will si Lou.

#Eleanor & Park (recenzie: aici)

Este una dintre cele mai frumoase povești pe care le vei putea citi vreodată. O istorie a unei iubiri care nu ar fi trebuit să se întâmple, a unei iubiri împotriva căreia se pun o mulțime de factori precum diferențele uriașe dintre cei doi, familiile și sentimentele care sunt date peste cap într-o învălmășeală de nesiguranță. Doar că atunci când este vorba de iubire, nimic nu este imposibil.

#Seria After

Menită să nu fie nicicând o poveste de dragoste, meniți să nu fie nici măcar prieteni, să se opună ca doi magneți, să se îndepărteze cât mai mult și nicicând să nu fie împreună, After este seria care șochează și impresionează prin propriul ei fel de a fi. Conexiunea dintre Hardin și Tessa nu ar trebui să existe niciodată și nici iubirea ce înflorește între cei doi, dar exact ca în Romeo și Julieta, soarta este schimbătoare. O serie care cucerește publicul prin sinceritatea întâmplărilor, prin personajele sale și prin povestea imperfectă care înseamnă, de fapt, o oglindire a realității și a imperfecțiunii umane.

#Seria Destine la limită (recenzie: aici și aici)

Fie că alegi Destine la limită, Îndrăznește să iubești sau Cu el pentru totdeauna, o să ai parte de o poveste unică de dragoste, care să te îndemne să crezi în puterea iubirii și să privești cu încredere spre  viitor și ce poate aduce el. Fiecare dintre poveștile de dragoste cuprinde o nouă perspectivă asupra iubirii deoarece totul este diferit în funcție de persoane. Trei povești diferite de iubire care te fascinează și te cuceresc.

#Slam. Din dragoste pentru Layken (recenzie: aici)

Seria asta este minunata, jur! Povestea este mai mult decât una de dragoste, este despre familie, despre prietenie, despre curajul de a merge mai departe și despre cum reușesc până la urmă oamenii să rămână împreună și să treacă împreună peste orice. O poveste de dragoste dulce și sinceră, care îți dovedește că, în continuare, iubirea este una dintre cele mai importante forțe din lume.

#E ușor să mă iubești și E ușor să mă rănești (recenzie: aici și aici)

Seria prezintă două cărți din două perspective diferite, fapt ce permite cititorilor să cunoască povestea atât din perspectiva lui Jackie, cât și din perspectiva lui Landon/ Lucas. Indiferent pe care ați alege să o citiți prima oara, veți descoperi două universuri diferite care se întrepătrund.  Dacă vreți prima oară perspectiva tânărului care se îndrăgostește de Jackie și despre trecutul lui întunecat, sau vreți povestea sinceră, cu trăiri unice a lui Jackie, seria merită citită pentru înțelegerea importanței găsirii adevăratei iubirii. Cea care strălucește incomparabil cu orice altă banalitate care a fost numită iubire până atunci.

#Arta visării (recenzie: aici)

Arta visării este una dintre poveștile de dragoste care fascinează prin miraculosul propriu. De când se știe, Alice l-a visat pe Max, un băiat atât de real în visele ei, încât a fost aproape de a-și pierde mințile când l-a întâlnit cu adevărat. Relația dintre ei ajunge să fie cu mult mai complicată decât a putut să pară vreodată, însă dorința celor doi de a rămâne împreună face ca lupta lor să merite pe deplin. O poveste de dragoste fascinantă, care te prinde în mrejele ei.

#Momentul nostru infinit (recenzie: aici)

Povestea de dragoste dintre Wren și Charlie este una tinerească, care suportă presiunile vârstei adolescentine, care suferă din cauza deciziilor luate de cei care nu sunt în măsură să facă acest lucru și care descrie maturizarea tinerilor, pasul făcut spre viața de adult și dorinta de a alege iubirea mai presus de toate.

#Playlist pentru Nick și Norah (recenzie: aici)

Playlistul lor este unul care se formează rapid. O dragoste fulgerătoare într-o noapte plină de evenimente care îi apropie și îi despart iar și iar pe cei doi. Toate diferențele, dar și toate asemănările, îi ajută să se regăsească unul în reflexia celuilalt, ca într-o oglindă. O carte ca o piesă, cu un vibrație puternic, electrizant.

#Zece respirații scurte (recenzie: aici)

E mai mult decât o carte care prezintă felul în care iubirea vindecă, izbăvește și curăță toate rănile sufletului. Este o poveste despre iertare și despre puterea de a merge mai departe, de a accepta suferința pentru ca mai apoi să poți să lupți cu ea și despre cum iubirea nu alege niciodată pe cine lovește. Kacey și Trent sunt făcuți să fie împreună, sunt meniți să se iubească, doar că întorsătura vieții face lucrurile și mai interesante și imposibile.

#Ugly love

Despre fața urâtă a iubirii, exact despre asta este vorba. Despre cum o întâmplare nefericită sfâșie și distruge destine și despre cum oamenii au nevoie să fie ajutați să se ridice. O poveste de dragoste care reprezintă un refresh, un nou start pentru o persoană care a pierdut atât de multe. Tate este pregatită să îi ofere lui Miles toată iubirea pe care o are, dar depinde de el dacă este pregătit să iubească din nou.

#Predestinați (recenzie: aici)

Îmbinând legendele grecești, miturile despre imposibilitatea iubirii și realitatea unei povești sincere, istoria dintre Helen si Lucas este unică. Două persoane care au crezut că niciodată nu vor fi puse în asemenea situații, ajung să își împreuneze destinele atunci când zeii decid să se implice.

#Seria Georgina Kincaid

Istoria Georginei Kincaid este una plină de întâmplări fantastice, așa cum este și ea. Fiind un sucub, hrănindu-se cu energia oamenilor și primind planuri de la mai marile căpetenii malefice ale universului, Georgina nu își mai permite să creadă în iubire. Cu atât mai mult cu cât aceasta vine la pachet în diferite situații care îi dau peste cap lumea. Indiferent cați ani ar avea în registrul ei supranatural, Georgina știe că nu se poate opune iubirii.

#Seria LUX (recenzie: aici)

Seria LUX e mai mult decât magnifică. Creaturile supranaturale nu sunt făcute să se îndrăgostească cu una, cu două. Dar și atunci când se întâmplă, tot universul ar putea să fie împotrivă și tot nu ar conta. Personajele impresionante sunt făcute să lupte pentru tot ceea ce își doresc, iar iubirea este unul dintre lucurile la care nu sunt dispuse să renunțe. Daemon Black, după cum vei afla în curând, nu este tipul ăla de băiat care să nu accepte o provocare și care sa nu lupte pentru dragostea vieții lui.

#Sub aceeași stea

Minunata poveste de dragoste care a cucerit inimile a milioane de cititori și care a demonstrat că indiferent cât de negru pare cerul și cât de imposibilă este situația, tot există bucurii care să aline și care să ofere speranță. Iar dragostea reușește să realizeze acest lucru cel mai bine. Hazel și Augustus au ocazia să ofere celor care citesc o poveste de viață impresionantă, dar și o poveste de iubire care te cucerește și te fascinează.

#Toate acele locuri minunate (recenzie: aici)

Este mai mult decât o poveste de dragoste. Este cu mult mai mult decât o simplă conexiune între doi oameni care se salvează reciproc și care se descoperă în toate aspectele uimitoare ale vieții. Este o poveste care impresionează și uimește prin cum este construită, prin personajele care găsesc alinare unul în brațele celuilalt și despre cum totul poate să dispară atunci când ai alături persoana pe care o iubești.

#Love and Gelato

Love and Gelato este povestea de viață a Linei, care din numeroase și importante motive, este nevoită să locuiască pentru o perioada în Italia. Fata se îndoiește de romantismul țării, de frumusețile ei și de spiritul ei liber care ajută oamenii să descopere iubirea, doar că are parte de o lecție în acest sens prin care descoperă că iubirea este uimitoare, surprinzătoare și merită încercată, atât în Italia, cât și mai departe de granițele ei.