How to be a Latin Lover - Cum fii amantu’ la femei (2017)

Comedie-f
17 Mai 2017 ⋅

IMDb: 5.7

Titlul filmului „Cum să fii amantu’ la femei” nu este neapărat unul care să te convingă să îl vezi. Domnul trecut de prima tinerețe, îmbrăcat doar în slip, nu ajută nici el. Încerci apoi să te convingi că totuși Salma Hayek sau Rob Lowe nu ar juca într-un film foarte prost și îți zici „știi ceva, hai să încerc”. Cam așa a decurs și procesul meu mintal și trebuie să spun că a fost o idee nu chiar proastă.

Mulți dintre noi ne-am cam pierdut în ultima vreme încrederea în comedii. Fie că l-am văzut de mult prea multe ori pe Adam Sandler sau ne-am săturat ca singurele glume să fie cele sexuale că de, ele amuză tineretul de azi, am ajuns să ne uităm reticenți la orice afiș ce se vrea amuzant. M-am așteptat la un film mediocru, eventual să scap una-două zâmbete și să plec acasă cu gândul că oricum nu aveam nimic mai bun de făcut într-o după amiază de luni. Din fericire, și nu zic asta prea des, m-am înșelat.

A nu se înțelege greșit. How to be a latin lover, pe numele său de-acasă, nu este comedia pe care am să o recomand tuturor prietenilor la următoarea ieșire la terasă, dar am povestit zilele astea, cui m-a întrebat, despre el. Premisa e simplă. După ce tatăl său moare într-un accident stupid, după o viață de muncă grea, Maximo învață o lecție importantă: munca cinstită și multă nu aduce nici fericire, nici bani. Astfel, tânărul face tot ceea ce poate pentru a-și găsi o sugar mamma triplul vârstei sale și cu mai multe zero-uri în cont decât camere în vila de la malul mării. Însă, după 25 de ani de căsnicie fericită, Maximo e înlocuit cu un exemplar mai tânăr și este dat afară din casă fără nici un ban. Singura lui soluție este să se mute cu sora lui cu care nu mai vorbise de ani de zile și cu fiul în vârstă de 10 ani a acesteia. Și problemele încep mai ales după ce lui Maximo îi cade cu tronc bunica uneia din colegele de clasă ale nepotului său. Și așa începe pregătirea micului Hugo.

Mi-a plăcut mult faptul că aproape jumătate de film s-a vorbit în spaniolă, în primul rând la scenele de dintre frați, cum e și normal într-o familie de imigranți mexicani. De asemenea, corpul Salmei Hayek l-am văzut o singură dată într-o rochie mulată, în rest, purta haine de oameni normali. Filmul nu s-a bazat pe femei goale (ceea ce poate e și mai bine luând în calcul toate femeile foarte bătrâne) sau glume obscene pentru a convinge audiența că nu și-au pierdut banii și 2 ore din viață. Doar glume relativ bune, un pic de sfat de viață și o scenă de dans la final care nu doar că nu m-a deranjat, dar mai că m-a făcut să părăsesc sala în pași de salsa.