Sărci

Ștrumpfii fac echipă cu Națiunile Unite

Diverse-f
16 Februarie 2017 ⋅

Ștrumpfii fac echipă cu Națiunile Unite, în 2017, pentru o lume mai fericită, mai pașnică și mai echitabilă

 

Popularele personaje Ștrumpfii îi încurajează pe copii, tineri și adulți să facă lumea mai fericită, mai pașnică, mai echitabilă și sănătoasă, prin intermediul unei campanii lansate astăzi de Națiunile Unite, UNICEF și Fundația Națiunilor Unite.

Campania “Small Smurfs Big Goals” (“Ștrumpfi Mici, Obiective Mari”) își propune să încurajeze lumea întreagă să afle și să susțină cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD), agreate în 2015 de către toate cele 193 de state membre ale Organizației Națiunilor Unite. Campania demarează cu lansarea unui mesaj de interes public, în format video, care va inspira audiența să susțină Obiectivele. Printre acestea se numără eradicarea sărăciei extreme, protejarea planetei și acordarea unei șanse la pace și prosperitate pentru toți oamenii.

Publicul se poate alătura “Echipei Ștrumpfilor” (“Team Smurfs”) accesând website-ul SmallSmurfsBigGoals.com. Acolo va afla cum poate contribui la atingerea Obiectivelor, va descoperi care dintre acestea corespund propriilor interese, își va putea exprima mesajele pentru o lume mai bună pentru toți și va distribui în social media informații, idei și imagini. 

“Industria de divertisment atinge inimile și mințile oamenilor de toate vârstele, iar ONU mulțumește prietenilor de la Sony Pictures Animation, precum și Strumpfilor pentru acest efort creativ de a mobiliza sprijin pentru Obiectivele de Dezvoltare Durabilă”, a declarat Maher Nasser, directorul Diviziei de Comunicare Externă din Departamentul de Relații cu Publicul al Națiunilor Unite. “Speram că această campanie va motiva milioane de tineri și pe familiile lor să contribuie la eradicarea sărăciei, la diminuarea discriminării și la protejarea planetei – trei aspecte esențiale, care conduc la bunăstarea și fericirea tuturor.”

Echipa Ștrumpfilor va susține cele 17 Obiective până la Ziua Internațională a Fericirii de pe 20 martie 2017, când campania va culmina cu o celebrare a acestui eveniment, la sediul Națiunilor Unite, din New York. Anul acesta, Ziua Internațională a Fericirii va prezenta Obiectivele de Dezvoltare Durabilă sub forma unor piese de construcție a fericirii. Actorii care dau voce personajelor din animația “Smurfs: The Lost Village” / “Ștrumpfii: Satul Pierdut” vor participa la eveniment, pentru a-i omagia astfel pe tinerii și copiii care s-au implicat în mediatizarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă.

“Știm că tinerii și copiii sunt unii dintre cei mai pasionați avocați ai chestiunilor importante pentru ei. Trebuie să gasim în continuare noi modalități care să le permită să creeze o lume fără discriminare și fără nedreptate, pentru toți copiii. Această campanie le va oferi copiilor și tinerilor platforma necesară pentru a-și face vocile auzite”, a declarat Directorul de Comunicare al UNICEF, Paloma Escudero.

“Mesajul campaniei pune accentul pe faptul că fiecare dintre noi, orice dimensiuni ar avea, poate face diferența”, a declarat Veronique Culliford, fiica lui Peyo, cel care a creat Ștrumpfii în anul 1958. “Este o onoare și un privilegiu ca Ștrumpfii să susțină Națiunile Unite și să continue parteneriatul de durată cu UNICEF”, a adăugat Culliford.

“Noi toți, chiar și un strumpf mic, poate realiza obiective mari!”, a completat Demi Lovato, actrița care dă voce personajului Smurfette / Ștrumpfița în animația “Smurfs: The Lost Village” / “Ștrumpfii: Satul pierdut”.

Campania “Small Smurfs Big Goals” se va derula în 14 limbi și va fi promovată prin intermediul posturilor TV afiliate Sony Pictures Television Networks, precum AXN, Sony Channel, Crackle, Animax și Pop, disponibile în 178 de țări, inclusiv pe canalele radio, online și social media aferente.

Trailerul animatiei:

 

Spotul video de promovare a campaniei:

 

***

DESPRE OBIECTIVELE DE DEZVOLTARE DURABILĂ

În septembrie 2015, statele membre ONU au adoptat în unanimitate Agenda pentru 2030 pentru Dezvoltare Durabilă, axată pe trei elemente interconectate: dezvoltare economică, integrare socială și protecție ecologică. Având la bază 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă, (ODD), Agenda este universală, integrată și capabilă să transforme lumea, propunându-și să impulsioneze acțiunile de eradicare a sărăciei, diminuare a discriminării și control asupra schimbărilor climatice până în 2030.

Pentru mai multe informații, accesați www.un.org/sustainabledevelopment sau urmăriți-ne pe Twitter la @GlobalGoalsUN și pe pagina Facebook www.facebook.com/globalgoalsUN.

 

DESPRE NAȚIUNILE UNITE

Națiunile Unite reprezintă o organizație internațională fondată în 1945, după cel de-Al Doilea Război Mondial, având drept misiune menținerea păcii și a securității internaționale, dezvoltarea relațiilor amiabile între națiuni și promovarea progresului social, a condițiilor mai bune de trai și a drepturilor omului. În prezent, este alcătuită din 193 State Membre, care, în 2015, au adoptat în unanimitate Obiectivele de Dezvoltare Durabilă. Pentru mai multe informații, accesați www.un.org

 

DESPRE UNICEF

UNICEF promovează, prin toate acțiunile sale, drepturile și bunăstarea tuturor copiilor. Împreună cu partenerii săi, UNICEF activează în 190 de țări și teritorii pentru a pune această misiune în practică, întreprinzând eforturi speciale pentru a ajunge și la cei mai vulnerabili și marginalizați copii, în beneficiul tuturor copiilor, de pretutindeni. Pentru mai multe informații despre UNICEF și acțiunile sale, vizitați site-ul www.unicef.org

 

DESPRE FUNDAȚIA NAȚIUNILE UNITE

Fundația Națiunile Unite dezvoltă parteneriate între domeniul public și cel privat pentru a aborda unele dintre cele mai presante probleme ale lumii, și extinde sprijinul pentru Națiunile Unite prin acțiuni de informare și educare publică. Prin campanii și inițiative inovatoare, Fundația aduce laolaltă oameni, idei și resurse pentru a ajuta la soluționarea problemelor globale ale Națiunilor Unite. Fundația a fost înființată în 1998, de antreprenorul și filantropul Ted Turner, drept instituție de caritate publică a SUA, iar în prezent este susținută de corporații globale, fundații, guverne și persoane fizice. Pentru mai multe informații, accesați www.unfoundation.org

 

DESPRE ANIMAȚIAȘTRUMPFII: SATUL PIERDUT”

În această nouă interpretare animată a poveștii Ștrumpfilor, o hartă misterioasă îi provoacă pe Smurfette și bunii săi prieteni Brainy, Clumsy și Hefty să pornească într-o aventură palpitantă prin Pădurea Fermecată. Aceasta este populată de creaturi magice, iar ștrumpfii trebuie să găsească misteriosul sat pierdut înaintea maleficului vrăjitor Gargamel. Îmbarcându-se în această călătorie plină de acțiune și primejdii, cei patru prieteni albaștri sunt pe punctul de a descoperi cel mai mare secret din istoria ștrumpfilor! Animația este regizată de Kelly Asbury și produsă de Jordan Kerner și Mary Ellen Bauder Andrews, după un scenariu de Stacey Harman și Pamela Ribon, pe baza personajelor și lucrărilor lui Peyo.

 

Despre Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) este o filială a Sony Entertainment Inc., la rândul ei o sucursală a Corporaţiei Sony din Tokio. Operaţiunile internaţionale ale SPE cuprind: producţia, achiziţia şi distribuţia de filme; producția, achiziția și distribuția de programe de televiziune; reţele de televiziune; crearea şi distribuţia produselor digitale; operarea studiourilor de film; dezvoltarea unor noi produse de divertisment, servicii şi tehnologii. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.sonypictures.com.

 

DESPRE sony pictures animation

Sony Pictures Animation este o divizie a Sony Pictures Motion Pictures Group, care produce o diversitate de materiale animate și divertisment pentru întreaga familie, pentru audiențe din toată lumea. Studioul de producție va lansa noua animație Smurfs: The Lost Village la cinema în luna aprilie 2017; vor urma, în august, o introspectivă comică în lumea secretă din interiorul telefoanelor noastre, în “The Emoji Movie”, iar în noiembrie producția inspirațională “The Star”. Pentru mai multe informații, vizitați http://www.sonypicturesanimation.com.

 

DESPRE PEYO, LAFIG, BELGIA/IMPS

IMPS (International Merchandising Promotion & Services) și LAFIG Belgia sunt licențiatorii oficiali ai drepturilor de utilizare comercială a micilor personaje albastre denumite ‘Strumpfi’. De-a lungul anilor, IMPS a colaborat îndeaproape cu agenții săi din lumea întreagă pentru a dezvolta produse licențiate de succes, promoții în retail și co-branding, activități de publicistică, difuzare media, parteneriate comerciale, parcuri tematice, programe live etc., care au asigurat succesul de durată al Ștrumpfilor.

 

DESPRE SONY PICTURES TELEVISION NETWORKS

Sony Pictures Television Networks operează multiple canale branduite de divertisment TV, ajungând în casele a peste 1 miliard de gospodării din toată lumea. Având filiale în Culver City, Budapesta, Londra, Madrid, Miami, Milano, Moscova, Mumbai, Munchen, Singapore și Tokyo, rețelele de transmisie analogică și digitală ale Sony oferă conținut de înaltă calitate, constând în filme și programe de televiziune asigurate de Sony Pictures și terti, precum și conținut original contractat pe plan global sau local. Sony Pictures Television Networks este o divizie a Sony Pictures Television Inc., o companie Sony Pictures Entertainment.