AMC Networks International (AMCNI) a primit 12 trofee la gala Premiilor PromaxBDA Global Excellence 2018, care a avut loc pe 14 iunie, la New York. Divizia globală a AMC Networks a strâns, în total, un număr record de 24 de nominalizări, pentru brand-urile din portofoliu, pentru creativitatea și inovațiile de care a dat dovadă în crearea și promovarea producțiilor de entertainment proprii.
„Competiția PromaxBDA este recunoscută drept standardul global care măsoară excelența în marketing, creativitate și design al producțiilor de entertainment difuzate pe TV, online și dispozitive mobile. Suntem încântați să fim onorați anul acesta cu 12 trofee și vrem să felicităm toți membrii talentați ai echipelor AMC Networks International din întreaga lume”, a transmis Patrick Connolly (Vice Președinte al Departamentului Programming and Scheduling, AMC/SundanceTV Global).
AMC Networks International a primit trofee la următoarele categorii:
Aur
Cel mai amuzant promo
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun promo de format in-house
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun episod web/video viral
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună producție nedifuzată
AMCNI Marea Britanie – AMC: „48 Hours of Breaking Bad”
Argint
Cel mai bun promo de post: spot de sărbătoare/eveniment special
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună campanie interstițială
AMCNI Europa de Sud – Odisea: „Pole/Mars/Waterfall”
Cea mai bună regie
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun conținut pentru un promo digital
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună campanie pentru o cauză socială
AMCNI Europa de Sud – Odisea: „Pole/Mars/Waterfall”
Cel mai bun rol voiceover
AMCNI Marea Britanie – Horror Channel: „We Are Horror Part II”
Bronz
Cel mai bun spot de format sezonier/eveniment special
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună producție nedifuzată
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Rap”
Întreaga listă a câștigătorilor este disponibilă aici.
Despre AMC Networks International
AMC Networks International (AMCNI), divizia globală a AMC Networks, oferă producții de entertainment premiate, care ajung la abonații din peste 140 de țări, din Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI include brand-urile globale Sundance Channel și AMC, dar și posturi locale populare. Din cadrul AMCNI fac parte brand-urile globale SundanceTV și AMC, dar și alte posturi TV populare și celebre pe plan local. Pentru mai multe informații, accesați: www.amcnetworks.com/amcni.
Americanii au două lucruri pe care probabil Europa nu o să le aibă vreodată: Hollywood și uragane. După ce le-au combinat pe cele două, a ieșit un Cod roșu de jaf. Un dezastru natural de asemenea proporții implică o muncă enormă, de la construirea mesajelor transmise pe TV și radio, până la transportarea și cazarea oamenilor. Acesta este transpus pe ecran cu o asemenea neglijență încât aș îndrăzni...[Read More]
The Strangers: Prey at Night este sequel-ul peliculei cu același nume din 2008 și este regizat de Johannes Roberts, cunoscut pentru alte filme horror, precum 47 Meters Down, The Other Side of the Door sau F. În rolurile principale îi avem pe Christina Hendricks (Mad Men), Martin Henderson (Everest, The Ring), Bailee Madison (Brothers, Bridge to Terabithia) și Lewis Pullman (Battle of the Sexes, Le...[Read More]
Înainte să te ademenesc într-o epocă cunoscută îndeosebi pentru stilul de viață depravat, complet lipsit de inhibiții, vreau să-ți împărtășesc un secret: Babylon nu este un film pe care-l vezi într-o seară și-l uiți peste câteva săptămâni. Este un film pe care-l trăiești cu o intensitate înfricoșătoare, cadru cu cadru, melodie cu melodie, dramă cu dramă, până când nu-ți mai dai seama dacă judeci p...[Read More]