AMC Networks International (AMCNI) a primit 12 trofee la gala Premiilor PromaxBDA Global Excellence 2018, care a avut loc pe 14 iunie, la New York. Divizia globală a AMC Networks a strâns, în total, un număr record de 24 de nominalizări, pentru brand-urile din portofoliu, pentru creativitatea și inovațiile de care a dat dovadă în crearea și promovarea producțiilor de entertainment proprii.
„Competiția PromaxBDA este recunoscută drept standardul global care măsoară excelența în marketing, creativitate și design al producțiilor de entertainment difuzate pe TV, online și dispozitive mobile. Suntem încântați să fim onorați anul acesta cu 12 trofee și vrem să felicităm toți membrii talentați ai echipelor AMC Networks International din întreaga lume”, a transmis Patrick Connolly (Vice Președinte al Departamentului Programming and Scheduling, AMC/SundanceTV Global).
AMC Networks International a primit trofee la următoarele categorii:
Aur
Cel mai amuzant promo
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun promo de format in-house
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun episod web/video viral
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună producție nedifuzată
AMCNI Marea Britanie – AMC: „48 Hours of Breaking Bad”
Argint
Cel mai bun promo de post: spot de sărbătoare/eveniment special
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună campanie interstițială
AMCNI Europa de Sud – Odisea: „Pole/Mars/Waterfall”
Cea mai bună regie
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun conținut pentru un promo digital
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună campanie pentru o cauză socială
AMCNI Europa de Sud – Odisea: „Pole/Mars/Waterfall”
Cel mai bun rol voiceover
AMCNI Marea Britanie – Horror Channel: „We Are Horror Part II”
Bronz
Cel mai bun spot de format sezonier/eveniment special
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună producție nedifuzată
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Rap”
Întreaga listă a câștigătorilor este disponibilă aici.
Despre AMC Networks International
AMC Networks International (AMCNI), divizia globală a AMC Networks, oferă producții de entertainment premiate, care ajung la abonații din peste 140 de țări, din Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI include brand-urile globale Sundance Channel și AMC, dar și posturi locale populare. Din cadrul AMCNI fac parte brand-urile globale SundanceTV și AMC, dar și alte posturi TV populare și celebre pe plan local. Pentru mai multe informații, accesați: www.amcnetworks.com/amcni.
“Got any ideas or do you just want to keep drinking?” “I think I need to keep drinking for a while, and then I’ll have an idea.” Clone. În momentul în care pomenesc cuvântul, observ cum tot interesul dispare de pe fața unei persoane, de parcă i-aș propune să urmărească un serial de duzină, plin de clișee și povesti siropoase de dragoste, unde îți este greu să-ți dez...[Read More]
Orice zgomot poate să fie fatal. În A Quiet Place/Fără zgomot!, dacă vrei să supravieţuieşti, trebuie să înveţi cum să îţi controlezi emoțiile şi să îţi temperezi reacţiile. Indiferent de circumstanţe, indiferent cât de cumplită este durerea, nu poţi să ţipi. Îţi reţii suspinele şi rămâi nemişcat. Vorbeşti în şoaptă sau prin semne. Păşeşti cu grijă, atent la fiecare pas. Renunţi la orice sau orici...[Read More]
Mame bune și nebune 2 continuă, desigur, seria evenimentelor care, într-un fel sau altul, ajung întâi de toate cu susul în jos, pentru ca apoi să aibă de unde se și întoarce, după cum e vorba aceea: dacă nu am avea lumina nu ar exista nici întunericul. Îmi place cum sună ideea aceasta… Revenind la film, firul central le are ca protagoniste pe aceleași trei mame pe care le puteți vedea, în cazul în...[Read More]