Cinema City inaugurează la Brăila a patra sală 4DX din România

Cinema City, cel mai mare operator de cinematografe din România, parte din Cineworld Group, al doilea mare operator de cinema din Europa, a inaugurat cea de-a 4 sală 4DX din România, cu 144 de locuri, în Brăila Mall. Valoarea investiției, realizată de Cinema City România alături de NEPI, dezvoltatorul centrului comercial, este de aproximativ 700,000 de euro.

„Ne mândrim cu faptul că, odată cu noul 4DX din Brăila, Cinema City deschide cel de-al 4-lea 4DX din România, parte din cele 400 de săli din întreaga lume. Dragostea pentru cinema și încrederea pe care o avem în aceste formate de vizionare unice și inovatoare sunt elementele care stau la baza Cinema City. Și suntem fericiți că le putem aduce brăilenilor, gălățenilor și tuturor celor din zonă una dintre cele mai revoluționare experiențe cinematografice din lume. 4DX-ul reprezintă un format cu adevărat complet, făcând saltul de la vedea un film la a-l trăi și a-l simți pe pielea ta”, a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City România.

În România există acum 4 săli 4DX (în Mega Mall București, City Park Mall Constanța, Shopping City Timișoara și Brăila Mall), disponibile doar în rețeaua Cinema City, care continuă să fie un veritabil super-erou al cinema-ului, îndeplinindu-și promisiunea de acum aproape 10 ani, de la prima deschidere din țara noastră: aducerea celor mai spectaculoase și inovatoare formate cinematografice și condiții de vizionare de top.

Clip despre experiența 4DX

4DX reprezintă îmbinarea dintre scaunele high-tech mobile, cu mișcări fluide și dinamice deopotrivă, și efectele de mediu, precum vântul, ploaia, ceața, fulgerele, bulele de săpun sau mirosul, disponibile atât pentru filmele 2D, cât și pentru filmele 3D.

Doar la 4DX tehnologia audiovizuală este completată de aceste efecte revoluționare, care creează o experiență cinematografică absolută. În timpul unei vizionări în 4DX, vei simți alături de personaje adrenalina unei urmăriri, intensitatea unor scene de luptă, forța unui cutremur sau emoția unei călătorii intergalactice.

Iar datorită tuturor efectelor perfect sincronizate cu acțiunea de pe ecran, vei fi cu adevărat parte din film, trăind pe propria piele răcoarea fulgilor de zăpadă – efect disponibil în România pentru prima dată în sala 4DX din Brăila Mall –, precum și o explozie zguduitoare, furia unui tunet, fulgerele dintr-o furtună, stropii de ploaie, gloanțele șuierând pe lângă urechi sau plimbarea prin iarbă. În completare, sala se poate umple de mirosul de praf de pușcă, briza oceanului, lemn arzând, o cafea aromată sau… un buchet de flori.

Trenduri cinematografice

Studiul „Trendurile de percepție a consumatorilor în cinema-ul global” – care a avut loc în luna iunie, pe un eșantion de 3,000 de consumatori din Regatul Unit, Japonia și China, fiind realizat de către Kantar Millward Brown (o firmă specializată pe cercetările legate de consumatori) și CJ 4DPLEX (compania internațională de top a cinema-ului 4D) – a reconfirmat faptul că încrederea Cinema City în această nouă tehnologie nu a fost întâmplătoare.

Din rezultatele publicate în luna iulie 2017, reiese că există o preferință globală semnificativă pentru 4DX în comparație cu modul tradițional de a vedea un film, o majoritate covârșitoare a spectatorilor interogați considerând că „multiplexurile și cinematografele care includ săli 4DX sunt superioare altor cinematografe”, precum și că un film care rulează în 4DX este o alegere mai bună decât în locurile unde nu există această opțiune.  „Aceste rezultate arată faptul că sălile 4DX joacă un rol important drept un nou standard de evaluare a cinematografelor și a filmelor. Existența sa oferă o imagine pozitivă atât cinema-ului, cât și filmului”, spune Byung-Hwan Choi, CEO al CJ 4DPLEX.

Cercetările au mai revelat și faptul că majoritatea consumatorilor 4DX plănuiesc în avans vizionarea unui film în acest format, peste jumătate dintre participanții la studiu declarând că ei caută în mod activ filme care sunt disponibile în 4DX. Motivele pentru acest lucru sunt legate de recomandările personale ale celor care au experimentat deja 4DX sau chiar de propria experiență distractivă de vizionare în trecut a unor filme în 4DX. Acest lucru arată, de asemenea, faptul că acum cinema-ul poate ajunge la un nou public, dat fiind că 4DX-ul atrage potențiali spectatori care caută noi activități de entertaining.

Young-Mi Lee, General Manager al Kantar Millward Brown Coreea adaugă: „În marketing, nevoile consumatorilor continuă să evolueze. În același fel, în industria cinematografică, spectatorii merg la cinema nu doar pentru a urmări un film, ci și pentru a avea o experiență completă. Aceștia caută mereu experiențe cinematografice noi, inovatoare, iar așteptările lor cresc mereu. În acest context, sălile 4DX par să fie cele mai inteligente evoluții.”

Despre 4DX

4DX a fost creat de CJ 4DPLEX, pentru a le oferi spectatorilor o experiență dinamică, prin care le sunt activate toate cele cinci simțuri. Compania sud-coreeană stabilită în Seul echipează continuu cu tehnologia 4DX săli de cinema din întreaga lume, de la Brazilia la Mexic și de la SUA la România, fiind adoptată cu entuziasm de marile studiouri hollywoodiene. Începând din 2009, peste 440 de filme au rulat în 4DX, iar în iulie 2017 erau deja aproape 400 de săli cu peste 48,000 de locuri, în 48 de țări.

Despre Cinema City

Cinema City este cel mai mare operator de cinematografe din România și face parte din Cineworld Group, al doilea mare lanț de cinematografe din Europa. Compania are multiplexuri în 17 orașe din țară: București, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Cluj, Constanța, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Iași, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Suceava, Târgu Jiu, Târgu Mureș și Timișoara. În total, Cinema City operează 24 de multiplexuri, cu 223 de săli și 40,061 de locuri.

Cineworld Group este prezent în 9 țări, deținând 227 de multiplexuri cu 2,147 săli, dintre care 33 IMAX,  30 4DX și 10 VIP. Primul cinematograf al companiei a fost deschis în 1930 în Haifa, Israel, compania extinzându-se în Europa Centrală în 1997, și intrând în România în 2007.

Împrăștiată, dar creativă, cu nasul în cărți și mereu pe fugă. Încăpățânată și cu un doctorat în Sarcasm. Dușmanul declarat al somnului. Cinefilă de mică, cu căștile în urechi oriunde merge, imaginația o îndeamnă să viseze în cele mai (ne)potrivite momente.
No items found.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Lost Password

Powered by watch naruto shippuden watch one piece watch one punch man online

Download by Wordpress Nulled Themes Keepvid youtube downloader