AMC Networks International (AMCNI) a primit 12 trofee la gala Premiilor PromaxBDA Global Excellence 2018, care a avut loc pe 14 iunie, la New York. Divizia globală a AMC Networks a strâns, în total, un număr record de 24 de nominalizări, pentru brand-urile din portofoliu, pentru creativitatea și inovațiile de care a dat dovadă în crearea și promovarea producțiilor de entertainment proprii.
„Competiția PromaxBDA este recunoscută drept standardul global care măsoară excelența în marketing, creativitate și design al producțiilor de entertainment difuzate pe TV, online și dispozitive mobile. Suntem încântați să fim onorați anul acesta cu 12 trofee și vrem să felicităm toți membrii talentați ai echipelor AMC Networks International din întreaga lume”, a transmis Patrick Connolly (Vice Președinte al Departamentului Programming and Scheduling, AMC/SundanceTV Global).
AMC Networks International a primit trofee la următoarele categorii:
Aur
Cel mai amuzant promo
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun promo de format in-house
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun episod web/video viral
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună producție nedifuzată
AMCNI Marea Britanie – AMC: „48 Hours of Breaking Bad”
Argint
Cel mai bun promo de post: spot de sărbătoare/eveniment special
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună campanie interstițială
AMCNI Europa de Sud – Odisea: „Pole/Mars/Waterfall”
Cea mai bună regie
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cel mai bun conținut pentru un promo digital
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună campanie pentru o cauză socială
AMCNI Europa de Sud – Odisea: „Pole/Mars/Waterfall”
Cel mai bun rol voiceover
AMCNI Marea Britanie – Horror Channel: „We Are Horror Part II”
Bronz
Cel mai bun spot de format sezonier/eveniment special
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Bad 10th Anniversary”
Cea mai bună producție nedifuzată
AMCNI Europa de Sud – AMC: „Breaking Rap”
Întreaga listă a câștigătorilor este disponibilă aici.
Despre AMC Networks International
AMC Networks International (AMCNI), divizia globală a AMC Networks, oferă producții de entertainment premiate, care ajung la abonații din peste 140 de țări, din Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI include brand-urile globale Sundance Channel și AMC, dar și posturi locale populare. Din cadrul AMCNI fac parte brand-urile globale SundanceTV și AMC, dar și alte posturi TV populare și celebre pe plan local. Pentru mai multe informații, accesați: www.amcnetworks.com/amcni.
Catifea. Mătase. Dantelă. Satin. Secrete ascunse în căptușeală. Mesaje, sentimente, dorințe și gânduri misterioase, care niciodată nu o să fie citite, simțite sau trăite. Artistul își ascunde semnătura și își admiră cu nostalgie opera, sfârșitul unui vis transformat în realitate. Ideile îl înconjoară cu timiditate sau cu îndrăzneală. Treptat, la apariția muzei, ele prind din nou culoare, formă și ...[Read More]
Este, cu siguranță greu să faci un film istoric bun. Mai ales dacă alegi o perioadă mai cunoscută, va fi greu să impresionezi un public care știe deja ce se va întâmpla. Majoritatea filmelor încearcă să uimească privitorul, oferind un final neașteptat și cel puțin un moment pe la jumătatea filmului în care să îți pui întrebări legat de tot ceea ce ai văzut până atunci. Cu un film care îți arată ev...[Read More]
Mai este un secret faptul că arta cinematografică, în zilele noastre, se lasă influențată puternic de subiectul rasismului vizavi de relațiile interumane? Guillermo del Toro livrează o producție scrisă chiar de el însuși care ne arată că sunt oameni reduși la nivelul de individ, pentru că nu-i poți încadra într-o comunitate presată de ura societății. Ironia face că foarte mulți români să fie extre...[Read More]
Gold prezintă povestea unui prospector din lumea industrială a aurului. Prospectorul este cel care oferă aprecieri specializate în privinţa modului în care va evolua piaţa, câteodată în funcţie de acţiunile pe care chiar el (agenţia) le introduce. În filmul nostru, Matthew Mcconaughey lucrează la firma tatălui său, specializată în a oferi prospecte legate de noi resurse de aur. Cum funcţionează as...[Read More]