Începând din 8 aprilie, de la ora 22:00, trupele speciale “S.W.A.T.” și ”SEAL” revin pe micul ecran cu noi misiuni în sezonul doi. Timp de două ore, în fiecare luni seară, cei doi eroi, Hondo (Shemar Moore) și Jason Hayes (David Boreanaz), alături de echipele lor, aduc porție dublă de acțiune și adrenalină la AXN.
Sezonul doi din S.W.A.T. debutează în forță de la ora 22.00 și îi găsește pe Daniel “Hondo” Harrelson și echipa sa, ultima redută în aplicarea legii în Los Angeles, pe urmele unor traficanți care au răpit nouă copii din Haiti. Un puternic cutremur care lovește orașul aruncă totul în haos și amenință cursa contra cronometru pentru a îi găsi atât pe micuții răpiți, cât și pe răpitorii lor. În același timp, în noul sezon, conflictele personale ale membrilor S.W.A.T., în special cel dintre Hondo și Street, încep să afecteze întreaga echipă și pun în pericol buna desfășurare a misiunilor.
Stephanie Sigman, Jay Harrington, Alex Russell, Kenny Johnson își reiau rolurile în noul sezon, cu Shawn Ryan (“The Shield”, “Chicago Code”) și Aaron Rahsaan Thomas (“Friday Night Lights”, “CSI: NY”) producători executivi.
De la ora 23.00, SEAL, drama militară care urmărește viețile profesionale și personale ale membrilor celei mai de elită unități Navy Seal, revine cu noi misiuni clandestine, peste tot în lume. Acțiunea noului sezon are loc la câteva luni după întoarcerea echipei Bravo din teatrele de război, cu Jason complet refăcut în urma contuziei suferite. Însă o nouă criză cu ostatici americani și o amenințare cu bombă pe o platformă petrolieră îi poartă în Golful Guineea. Conflictele nu ocolesc nici unitatea SEAL, unde Ray (Neil Brown Jr) contemplează cu ideea de a se înrola în altă echipă SEAL, după ce a pierdut încrederea lui Jason.
Sezonul doi, produs de John Glenn (Allegiance) și Christopher Chulak (E.R), îi readuce alături de Boreanaz și Brown Jr. și pe Max Thierot, AJ Buckley, Tony Trucks și Jessica Pare.
Trupele speciale “S.W.A.T.” și ”SEAL” știu mai bine ca oricine ce înseamnă curajul, sacrificiul, loialitatea și își pun din nou viețile în prima linie a focului pentru a îi salva pe cei care sunt în pericol, începând de luni, 8 aprilie, la AXN.
Nu putem vorbi despre The Disaster Artist (pe care am să îl prescurtez TDA în continuare) fără a spune mai întâi două-trei cuvinte despre The Room (TR). Camera este cunoscut ca și cel mai bun film prost făcut vreodată. Nu lăsați acest nume să vă păcălească. Este, totuși, cel mai prost film făcut vreodată. Am văzut multe filme la viața mea, nimic nu este mai jos pe listă decât TR. Și nu cred că va ...[Read More]
Să mai spui despre filmele Star Wars că sunt proaste din punctul de vedere al „hârtiei” (dialoguri, interacțiuni dramatice, lore) a devenit o inutilitate plictisitoare în 2018, care îi enervează până și pe cei care înainte de abia așteptau să critice construcția unui film. Majoritatea fanilor merg la Star Wars pentru a-și recăpăta copilăria îngropată în mailurile care forțează limitele inboxului d...[Read More]
Unul din subiectele mele preferate când vine vorba de filme ia forma dezastrelor naturale… sau aproape naturale. Nu, nu este vorba de vreo plăcere sadică de a vedea lumea arzând, ci, mai degrabă, de a vedea cum au gândit producătorii că ar trebui să reacționeze personajele în situații speciale și cum s-au gândit să gestioneze crizele, de orice natură ar fi ele. Cum în realitate oamenii de multe or...[Read More]