Noua aventură „Robin Hood”, cu Taron Egerton şi Jamie Foxx în rolurile principale, conduce detaşat în clasamentul box office-ului românesc, după ce filmul a fost vizionat în primele sale zile pe marile ecrane de 36.961 spectatori şi a generat încasări în valoare de 767.995 lei.
Despre această reinterpretare a legendarului personaj, actorul Taron Egerton este de părere că după ce a citit scenariul a rămas cu un puternic sentiment că personajul său, Robin Hood, este mult mai mult decât ceea ce ştie publicul despre el. În viziunea actorului principal, Robin Hood este un om aflat într-un permanent conflict, între viitorul sufletului său şi descoperirea propriului foc interior, a propriei îndemânări. ,,Pentru mine, Robin Hood este un personaj foarte pertinent în realitatea cotidiană a vremurilor noastre, aşa că pentru mine scenariul a fost deopotrivă emoţionant şi distractiv”, a declarat Egerton.
Robin din Loxley (Taron Egerton), un misionar care își pierde întreaga identitate din cauza războiului, și camaradul sau Moorish (Jamie Foxx) plănuiesc împreună o revoltă fără precedent împotriva reprezentanților corupți ai coroanei britanice într-o acțiune amețitoare care îmbină confruntările epice cu o poveste de dragoste memorabilă.
Un blockbuster plin de acţiune şi umor, filmul ,,Robin Hood” este o producție Summit Entertainment și Appian Way/ Safehouse Pictures, în asociere cu Thunder Roads Films, care a avut premiera pe marile ecrane din țară pe 7 decembrie, fiind distribuit de Vertical Entertainment.
Este, cu siguranță greu să faci un film istoric bun. Mai ales dacă alegi o perioadă mai cunoscută, va fi greu să impresionezi un public care știe deja ce se va întâmpla. Majoritatea filmelor încearcă să uimească privitorul, oferind un final neașteptat și cel puțin un moment pe la jumătatea filmului în care să îți pui întrebări legat de tot ceea ce ai văzut până atunci. Cu un film care îți arată ev...[Read More]
E Răzbunătorul ignorat sau uitat. Cel care este răpit pentru a lupta în Războiul Civil şi pentru care ai nevoie de o lupă şi de multă răbdare pentru a-l găsi pe materialele promoţionale, fiindcă poate să fie oriunde: pe ochelarii lui Tony Stark, pe umărul lui Steve Rogers sau, în locul lui preferat, pe Mjolnir, unde nici măcar măreţul Zeu al Tunetului nu îl poate repera. E rapid, amuzant şi un coe...[Read More]